ARTY.

IMG_7411 Kopie IMG_7433 Kopie IMG_7426 Kopie IMG_7432 Kopie
shirt: MANGO * skirt: H&M * pumps and bag: ZARA * ring: YSL 

it´s all about rediscovery of the forgotten rings this week. LOL
i remember getting this as a present from me to me for my birthday three years ago.
and somehow it is so precious to me that i kinda avoid wearing it to prevent it from getting scratched or getting lost!
what is it with us girls spending a lot of money on random shit and then not wearing it so it doesn´t get ruined?
OH, JUST ONE OF THE GREATEST MYSTERIES ABOUT GIRLS!
props to our guys who keep up with us.

FACEBOOK | BLOGLOVIN | TWITTER | INSTAGRAM

xx

26 comments:

  1. Amazing skirt & bag!
    really like this look.

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Haha, I totally do this! It's ridiculous - what's the point in buying things if we're just going to keep them tucked away somewhere?! Weirdos! Gorgeous ring and lovely outfit x

    http://that-bird.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. Love that skirt so much, great combination!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  4. Klassisch und wundervoll! Und du findest immer so tolle Kulissen für deine Bilder.

    ReplyDelete
  5. lovely!

    love, selina

    http://selinaderuijter.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  6. In love with that skirt :)

    http://bydetails.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Beautiful pictures and yes sometimes we do love some items too much...

    Vanessa - PureGlam.tv

    ReplyDelete
  8. Fabulous ensemble! This is your "look" for sure!

    Wear the ring every day if you love it that much. It gives you no joy while sitting in the drawer at home.

    http://theleatherskirt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ı love skirt

    http://rookieicon.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. You are such a beauty! And your outfit ist great!


    xoxo
    Mehrnaz
    http://www.shoplemonde.de

    ReplyDelete
  11. LOL, i'm so agree with you that girls have this mysterious habit of buying things and don't wear it.

    this is a very sleek, posh, & clean-cut modern style. and the outfit matches the background so well.
    your style almost never fails me!

    cheers,
    THE FAD MADNESS

    ReplyDelete
  12. I absolutely love that ring. Its beautiful...totally worth the investment

    ReplyDelete
  13. Beautiful ring and great outfit, love the skirt x



    Paint me in the landscape

    ReplyDelete
  14. like your choice of clothing ..
    the discreet look and style
    I like shoes ....
    хх

    ReplyDelete
  15. I don't avoid wearing anything, lol. If i spent on it i want to wear it. I guess i am a simple girl :)
    That YSL ring still is a cool item!!

    All<3Lola

    www.fashionrecession.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Yes, Anjelica you are right! It's a mysterium: girls and shopping!
    But it is not great to "shop" in your own closet and to refund old treasures :)))
    http://evasgirlblog.blogspot.de/

    ReplyDelete
  17. Love the combination of the striped blouse and leather skirt!
    x

    ReplyDelete

  18. That skirt is pure love. Is it real or faux leather?

    X. http://livingafashionablelife.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. I know what you mean, it’s the same with my House of Harlow Necklace and my Isabel Marant boots.
    damn shit.

    Heartbeats //Vienna Wedekind//

    ReplyDelete
  20. Trés chic! Besonders die bluse gefällt mir.

    xx
    http://waiting-for-coco.blogspot.de

    ReplyDelete
  21. Haha so true!! Hate it when I do this on my shoes or bags or accessories that sit inside the cabinet, aging in the box.. Sighhhh!!!

    Anyways classic & very chic..

    ReplyDelete

leave me a comment and i will get back to you as soon as i can! thanks for dropping by. kisses!